filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Reachlocal is about to be brought to account for there deceptive and misleading conduct. A class action is underway. This is a case with over 200 applicants and counting. If you are one of those who has been mislead by Reachlocal, get on board now and join the class...
Read more
Anonymous
Anonymous

I'm based in England and the ReachLocal UK company is currently in Administration. Does anyone have any info of any similar action being taken against them over here as I'm gu...

Anonymous
raped by RL

i'm in Australia and would like to know more about the UK lawsuit, but also , is there any class action being taken in Oz, ?

#633757
Reachlocal - Excellent results however I was lied too by CEO John Mazur who signed me up
Reachlocal - Excellent results however I was lied too by CEO John Mazur who signed me up
Reachlocal - Excellent results however I was lied too by CEO John Mazur who signed me up
Reachlocal - Excellent results however I was lied too by CEO John Mazur who signed me up
I spent over £250,000 with ReachLocal UK The offer and contract was simple, they charged me a 10% management fee on top of whatever I chose to spend with Google on pay per click (my campaign budget) Reach Local Sales Pitch eg – You Spend on Ad £1000 a month + 10% fee...
Read more
Anonymous
David Coutrey

I heard this guy is a competitor now - had nothing but excellent results from ReachLocal and loved their CEO who always went the extra mile for our business.

I liked
  • Ppc trackability
I didn't like
  • Charged me 50 per cent more than they agreed too
#1101188

With Official Company Response

We signed up in November 2017. We signed up for 4 months SEM, we were inundated with sales calls and wrong numbers. Even after the 4 months, we didn't sign another contract but they kept charging us. Complained several times, tried cancelling, they just kept sending...
Read more
ReachLocalCares
ReachLocal Response

We're sorry to read this. A positive client experience is our top priority, which is why we have an easy-to-reach customer support line listed on our website and an easy 30-da...

#1225221
Signed up to do a geo-fence campaign with them and was a total disaster and waste of money. NOT ONE SALE FROM THEIR AD CAMPAIGN!!! So when i was getting bad results, I wanted to just cancel..but oh no,m they had my money and there was no way they were letting me...
Read more
#1203187

Resolved With Official Company Response

Reachlocal - Worst Experience Ever
I was running a very successful PPC campaign for an urgent care customer. ReachLocal promised to bring in more business, expand their web presence through their superior technology. It has been a complete disaster. Calls went way down, visits to the urgent care went...
Read more
Anonymous
Anonymous

You didn't really. You let us out of our contract which was the right thing to do considering your campaigns were costing our business thousands in lost revenue each month.Yo...

ReachLocalCares
ReachLocal Response

Hello, Our employees are trained to interact professionally and courteously. We would like to look into this incident but need some details. Please contact us directly at clie...

With Official Company Response

I am a pest controller and paid $1780 to advertise my businesses. And in return I got very big zero. They do not have basic level of honesty and intergrity. Free site like gumtree is far better then Reach local. I strongly suggest anyone to avoid them. Bal 0424795614
Read more
ReachLocalCares
ReachLocal Response

Bal, We've had your representative reach out to you to about this and hope we can reach a resolution. Please don't hesitate to reach out to your representative with any questi...

1.0
#1051710

With Official Company Response

Reach local told me that they gonna look after my marketing campaigner and force to sign contract. I told them to start contract from 15 of January and filed form , They took payment in December form My credit card. I contacted after my first cycle finished for SEO and...
Read more
ReachLocalCares
ReachLocal Response

Hi Sejal, Our records indicate that our team unsuccessfully attempted to contact you by phone and email approximately 25 times. Our reports also show that between Jan 25th and...

1.0
I didn't like
  • Being misled
  • Being lied to
  • Poor performance of work
#1012898

With Official Company Response

YOU MUST check your distribution details. REACHLOCAL CLIENTS: Check how much you got in Google advertising vs what you paid? If you don't know how to this was the procedure which is not easy. 1. Login to your account 2. On the left side of the screen you’ll see all...
Read more
ReachLocalCares
ReachLocal Response

Your marketing budget pays for more than clicks on your ads on Google. Unlike with self-serve advertising, with our service, you also receive access to and use of our technolo...

Anonymous
Anonymous

Most of our clients have come from reach local. They are good for starting out but you can get so much more from your spend from a local company that has your best interest an...

#618739
Show

Resolved
Resolved: Reachlocal - Cheating company

Am a Indian astrologer I advertise my business in this company but these people. Cheated me very badly don't trust them
5.0
Details
Customer service
I liked
  • It was nice
#1059297

Contact Reachlocal

Mailing Address:
ReachLocal, Inc.
21700 Oxnard Street Suite 1600
Woodland Hills, CA 91367
USA
Phone:
(877) 525-6084
More

Reachlocal Recently Discussed

 

With Official Company Response

My campaign with ReachLocal has started from Sep 02, 2015 and have paid for two cycles till date. As the campaign is supposed to bring me more business and increase the traffic and the phone ringing but unfortunately your campaign did not add any revenue to my business...
Read more
ReachLocalCares
ReachLocal Response

As promised, our customer advocacy team has been in contact with you. If you have any further comments, please contact our customer advocacy team directly at clientcare@reachl...

Anonymous
Ramneek Trehan

I spoke to ReachLocal clientcare and eventually my contract been cancelled and I got the refund for $1850 + GST paid for the recent cycle. Just booked a loss for $1350 with th...

1.0
I didn't like
  • You feel ripped off
  • Poor performance of work
#713008